dilluns, 28 de maig del 2012

L'arca de Noè

23 comentaris:

  1. M'agrada aquesta història!

    ResponElimina
  2. Tomeu Ripoll, una histori molt guapa.

    ResponElimina
  3. m´agradat molt!!! Jaume Mulet

    ResponElimina
  4. Estic contenta de que vos agradi la història! carolina

    ResponElimina
  5. Ola som na Marta de Caimari es super xula sa istoria super

    ResponElimina
  6. gràcies Marta! veig que no has tengut problemes per publicar, benissím!

    ResponElimina
  7. hola soc en josep i mha agradat molt aquest video!!

    ResponElimina
  8. hola carolina soc na lorena mea agradat molt aquest bideo... adeu

    ResponElimina
  9. hola carol soc na lorena

    ResponElimina
  10. hola carol, som na margalida aloy, aquesta historia de L'ARCA DE NOE
    m`ha agradat molt perque els seus fills l'han ajudat a construirl'arca.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tanta sort que l'han ajudat els seus fills, perquè sinò hagués tardat massa!!!

      Elimina
  11. hola carolina, som en toni amer he vist 2 pelicules i 1 canso
    i man gradat molt. adeu

    ResponElimina
  12. hola carolina soc n´ Antonina ma encantad el teu bloc i la canco.

    ResponElimina
  13. hola som na Joana Maria Cladera de Costitx esta molt be el teu bloc segueix aixi el coma conta m'agradat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Joana Maria! Jo seguiré així, com tú dius, i esper que voltros també posant els vostres comentaris. Una besada!

      Elimina
    2. Hola Joana Maria! Jo seguiré així (Com tú dius) però vosaltres també participant tant al bloc. Una besada!

      Elimina
  14. hola som na maria de costitx m'agradat molt el conte, segueix aixi

    ADEU!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  15. Hola Carol soc na Margalida aloy, a jo m´he va agradar molt la historia de l´arca de noe.
    I se sert que m´ajudara molt per l´examen de religio.


    M´HA AGRADAT MOLT!!!

    ResponElimina
  16. Joan Miquel martorell Martorell25 de març del 2013, a les 15:13

    Hola Carolina m'ha agradat molt aquest video de l'arca de Noe.
    Perque els fills ajudaven al pare.

    ADEUUU!!! Carolina.

    ResponElimina